.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد:
پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد

شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: اگر شهروندان مشاهده کنند که پولی بابت ورود به سواحل دریافت می‌شود، باید این امر را به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام کنند.

 

احمد وحیدی در بیانیه‌ای اظهار داشت: هیچ فردی اجازه ندارد بدون مجوز، هزینه‌ای بابت ورود شهروندان به سواحل کشور دریافت کند. در صورتی که چنین عملی انجام شود، باید بلافاصله اصلاح شود. وزیر کشور تأکید کرد که پس از آزادسازی سواحل توسط رییس جمهور، هیچ گونه محدودیتی برای ورود شهروندان به سواحل وجود ندارد و هیچ کسی حق ندارد از آنها هزینه دریافت کند.

 

وی عنوان کرد: تا کنون گزارشی در این زمینه به دست من نرسیده است و اطلاعی از صحت و سقم آن ندارم، ولی چنین اتفاقی نباید بیفتد.

 

وزیر کشور افزود: مردم در صورت مشاهده دریافت پول برای رفتن به سواحل، به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعلام کنند و این سازمان‌ها بررسی می‌کنند که این اتفاق نباید رخ دهد.

 

در روزهای گذشته، خبری مبنی بر خشک شدن دریای خزر در فضای مجازی پیچیده شد. تحلیلگران بسیاری در حوزه محیط زیست این شاعه را رد کرده و اعلام کردند که خزر هیچ زمانی به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار نخواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1402
آقای وزیر شاید خبر نداشته باشه، ولی آقای استاندار آقای فرماندار آقای شهردار و آقای بخشدار انصافاً شماخبر ندارین که عوارضی ها سواحل پول دریافت میشه وبدون برگه عوارضی و به بهانه پارکینگ پول می گیرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.